Zadania pracownika agencji marketingowej

sie 18, 2013 przez

Zadania pracownika agencji marketingowej

Zadaniem pracownika agencji marketingowej jest tworzenie oraz przeprowadzanie kampanii reklamowych. Jednak co tak naprawdę kryje się pod tym stwierdzeniem? Kampania tworzona jest zazwyczaj przez zespół ludzi pracujących w danej agencji marketingowych. Projekt kampanii tworzony jest najczęściej za pomocą tak zwanej „burzy mózgów” oraz konsultacji. Jednak potem zadania zostają rozdzielone przez każdego pracownika, który jest zaangażowany w daną kampanię. Zadania te są bardzo różne i zazwyczaj zostają podzielone według specjalizacji, jaką zajmuje się dana osoba. Przykładowo w każdej agencji marketingowej znajduje się osoba odpowiedzialna za kontakty i współpracę z mediami i to właśnie jej przydzielane jest to zadanie podczas każdej kampanii. Inna osoba może zajmować się projektami graficznymi ulotek, bannerów oraz wszelkich materiałów, które będą potrzebne podczas przeprowadzania akcji marketingowej. W agencji marketingowej zatrudnia się także osoby, które są odpowiedzialne za sprawy organizacyjne, takie jak ustalanie miejsc przeprowadzania kampanii, uzyskiwanie pozwoleń na jej przeprowadzenie, czy też zamawianie wszelkich gadżetów na przykład z logiem firmy, które również będą potrzebne podczas kampanii. Niezwykle ważną rolę mają osoby zajmujące się finansami w agencji marketingowej. To na ich barkach spoczywa bowiem pilnowanie aby wszelkie sprawy dotyczące księgowości znajdowały się w należytym porządku. Bez pracy tych osób agencje marketingowe mogą czekać poważne kłopoty, łącznie z kłopotami z urzędem skarbowym.

Podobne wpisy

Tagi