Produkt dla każdego

sie 18, 2013 przez

Produkt dla każdego

Do sprzedaży produktów i usług konieczna jest ich wcześniejsza reklama, aby potencjalni klienci wiedzieli o istnieniu przedsiębiorstwa. Na początek zacznijmy od tego, że są różne rodzaje strategii marketingowych i to właśnie od obranej przez firmę strategii zależy to, w jaki sposób będzie promować produkt. Wybierając strategię niskich cen kierują one swój produkt do wszystkich. Charakterystycznymi cechą takiego podejścia jest ustalenie stosunkowo niskiej ceny, aby każdy mógł nabyć produkt niezależnie od wielkości swoich zarobków. Zazwyczaj w taki sposób są przedstawiana rzeczy codziennego użytku tj. artykuły spożywcze oraz chemia. Przy tworzeniu takiej reklamy firma skupia się na ukazaniu towarów w taki sposób, aby podkreślić jego, jakość ale z drugiej strony mówi też o jego niskiej cenie. Organizacja dzięki ustaleniu niskiej ceny chce zdobyć jak największą część rynku, bo to przeniesie się na jej zysk. Dlatego też każde działania promocyjne są dokładnie przemyślane. Chodź czasami może się nam wydawać, że reklama jest po prostu głupia i nudna. Może tak rzeczywiście jest tylko, że przyczyną tego nie jest zbyt mało kreatywny dział marketingowy, ale jest to zamierzone działanie. Wizerunek produktu, który wyłania się z tych założeń, to artykuł, który każdy może nabyć nie zależnie od zarobku, wieku. Tego rodzaju produkty cieszą się na rynku naprawdę wielką popularnością. Bardzo często wygrywają one konkurencję z produktami, które adresowane są na przykład do osób o określonej zasobności portfela.

Podobne wpisy

Tagi