Mała agencja reklamowa – personel

sie 18, 2013 przez

Mała agencja reklamowa – personel

Wiemy, że agencja reklamowa najogólniej mówiąc zajmuje się promocją firm bądź ich produktów. Tworzą kampanie reklamowe, strategie marketingowe przedsiębiorstw czy stronny www. Za tymi wszystkimi działaniami, które uderzają nas z każdej strony stoi szereg ciężko pracujących ludzi. Kto i za co jest odpowiedzialny w agencji? W małej agencji reklamowej minimalne zatrudnienie zazwyczaj wynosi 5 osób. Zakres zadań wykonywanych przez tych ludzi jest większy niż w dużych agencjach. Po pierwsze potrzebny jest Managing Director, czyli osoba, która ogarnia ten cały artystyczny nieład, która proponuję nowe rozwiązania żeby polepszyć wewnętrzną komunikacje oraz odpowiada za umowy z dostawcami np. Internetu, prądu itd. Kolejną osobą jest Creative Director on odpowiedzialny jest za wizję całego projektu, za dotrzymywanie terminów (deadline) oraz za zarządzanie swoim teamem. Razem z nim bezpośrednio współpracują Copywriter oraz Graphic. Do zadań Copywritera należy pisanie tekstów do spotów, sloganów reklamowych oraz obsługa fanpage’ów. Graphic natomiast zajmuje się stworzeniem szaty graficznej, czyli wizualnym przedstawianiem wizji. Aby agencja reklamowa przynosiła zyski i miała zlecenia potrzebny jest New Business Manager. Zajmuje się on zdobywaniem nowych klientów ponadto zajmuje się wyszukiwaniem informacji. Wymienione osoby to oczywiście nie wszyscy, którzy mogą być zatrudnieni w agencji reklamowej. W zależności bowiem od profilu działalności agencja może rozszerzać liczbę pracowników o kolejne dodatkowe etaty i stanowiska.

Podobne wpisy

Tagi