Która forma reklamy jest lepsza

sie 18, 2013 przez

Która forma reklamy jest lepsza

Wprowadzenie produktu na rynek, aby przyniósł duży zysk firmie nie jest łatwe. Dlatego przedsiębiorstwa, aby dobrze sprzedać swój produkt zwracają się o pomoc do agencji reklamowych. To one tworzą strategie marketingową, kampanię reklamową, starają się określić grupę docelową produktu oraz wybrać odpowiednia formę reklamy. Reklama telewizyjna jest najczęściej spotykaną formą promowania produktów. Wynika to z faktu, że dociera do największej grupy potencjalnych klientów. Ponadto daje ogromną możliwość całościowego przekazania wykreowanej wizji produktu za pomocą obrazu i dźwięku. Jest to jednocześnie jedna z najskuteczniejszych, ale i najdroższych form reklamy. Kolejną możliwość, z której mogą skorzystać firmy to reklama internetowa. Dla klientów stosunkowo uciążliwa dla przedsiębiorstw tania. Do tego typu reklam możemy zaliczyć maile reklamowe, czyli spam oraz wyskakujące na stronie okienka, które czasami trudno zamknąć. Często wykorzystywaną i tanią formą reklamy jest radio. Taka reklama zazwyczaj ma trafiać do kierowców, którzy podczas jazdy bądź stania w korkach słuchają stacji. Do promocji produktów można również wykorzystać kolorowe magazyny czy czasopisma. Stosunkowo tania i przyjazna dla klienta forma reklamy. Ostatnią możliwością są bilbordy reklamowe stojące zazwyczaj przy drodze. Ta forma reklamy jest obecnie niezwykle popularna. Jadąc samochodem czy autobusem dostrzeżemy przy drodze szereg bilbordów, na których znajdują się reklamy naprawdę różnych produktów. Mogą to być reklamy piwa, konta bankowego czy nowej biżuterii znanej marki.

Podobne wpisy

Tagi