Agencje reklamowe dla każdego

sie 18, 2013 przez

Branża reklamowa jest dosyć niejednolita i zróżnicowana. Zakres świadczonych usług może być bardzo różny w podmiotach działających w tej branży. Istnieją firmy, które mają bardzo wąski zakres działalności w ramach marketingu, na przykład zajmują się tylko reklamą obrazkową albo tylko marketingiem internetowym. Są także firmy, które zajmują się kilkoma segmentami marketingu, a także firmy, które zajmują się wyłącznie promowaniem wizerunku firm za pośrednictwem różnych mediów, tudzież eventów. Są to tak zwane agencje interaktywne. Największe i najdłużej działające firmy z branży marketingowej świadczą usługi w każdym segmencie, to znaczy potrafią wykonywać zlecenia na każdy rodzaj reklamy. Są to tak zwane agencje full service. Są to agencje, które mają wyszkolonych i doświadczonych specjalistów w wielu różnych dziedzinach reklamy. Są to psycholodzy, socjolodzy, dziennikarze, absolwenci zarządzania i marketingu. Tak dobrany zespół jest w stanie przez szereg lat zarządzać kampaniami reklamowymi na rzecz jednego klienta. Jest to o tyle dogodne, że znając takiego klienta, agencja reklamowa potrafi lepiej zrozumieć jego potrzeby i je zrealizować. Wtedy może skutecznie i efektywnie przeprowadzać kolejne kampanie reklamowe na wielu różnych płaszczyznach. Zleceniodawca ma też tę korzyść, że po pierwszym zleceniu, przy kolejnych projektach zazwyczaj może liczyć na rabatowe ceny za usługę. Agencja full service potrafi też przeprowadzać planowanie strategiczne i sensownie doradzać – kiedy, jaki ruch najlepiej wykonać.

Podobne wpisy

Tagi